PENGUMUMAN!!!

1. Pembaca di jemput untuk copy n paste entry kat sini. Sangat alu2kan..Moga dpt kebaikan bersama. Mintak jasa baik untuk sertakan link aku gak.hehe

2.Aku mintak maaf jika ada kekhilafan dlm penulisan ak. Aku just cuba belajar2 memberi je..

3.Sebarang perbincangan lanjut boleg email kepada aku zulgeologist@gmail.com. Takupun add je tanya melalui facebook aku je.


Blog aku ni ossem ke tak ossem??

Wednesday, November 4, 2009

Di kala ini


Di kala ini,
hati ku meruntun sayu,
terasa kerdil diri ini menagih keampunannmu,
terasa hina diri ini mengharap hidayahmu,
terasa malu diri ini mengenang dosa silam,
mampukah ku tebus dosa yang lalu..

Di kala ini,
suasana sayu menyelubungi diri,
alunan kalammu mendayu-dayu,
kalam nan indah lagi bermakna,
seindah dunia tempat berpijak,
seindah langit tempat di junjung..

Di kala ini,
hati ku kosong,
memerlukan sesuatu untuk mengisi,
terasa dahagakan akan ilmu mu,
seperti ingin ku cari seorang murabi,
murabbi yang akan memimpinku..

Di kala ini,
aku bermohon kepadamu,
tetapkanlah daku di jalanmu,
jalan yang menuju redhamu,
jalan mencari syurgamu..

Di kala ini...





2 comments:

Anonymous said...

salam..erm..bole buat puisi ek..bagus2.

Zulgeologist said...

hehe..belajar2 je..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share link korang