PENGUMUMAN!!!

1. Pembaca di jemput untuk copy n paste entry kat sini. Sangat alu2kan..Moga dpt kebaikan bersama. Mintak jasa baik untuk sertakan link aku gak.hehe

2.Aku mintak maaf jika ada kekhilafan dlm penulisan ak. Aku just cuba belajar2 memberi je..

3.Sebarang perbincangan lanjut boleg email kepada aku zulgeologist@gmail.com. Takupun add je tanya melalui facebook aku je.


Blog aku ni ossem ke tak ossem??

Friday, November 13, 2009

CUTI2 GAK..TAPI...

Alhamdulillah.. setel gak exam aku tadi.. lega sikit. Tapi aku tak lega keseluruhan lagi pun.huhu. banyak lagi benda yang belum setel. Saje amik kesempatan tulis blog ni sebelum sambung sibuk jap lagi.huhu

Di kesempatan ni aku mengucapkan selamat berholiday kepada sahabat2 sekalian.. Mungkin ni kali terakhir sahabat2 baca blog ni sebelum buka sem. Maklum le kat bilik ni ade internet.huhu. Tapi sepanjang cuti sem ni. InsyaALLAH aku akn cuba update gak blog ni. Nanti bersawang lak blog aku ni.huhu

So sampai sini je kut. Aku nak setelkan benda yang belum setel lagi ni. Moga di sepanjang cuti ni sahabat2 akan ambik peluang untuk menambah ilmu agama di samping berusaha menjaga iman di kala di rumah masing. Pesanan ni pun sebenarnya untuk diri aku gak ni. huhu.Moga time cuti2 ni kita same2 dapat meningkatkan amal..

SELAMAT BERCUTI!!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share link korang