PENGUMUMAN!!!

1. Pembaca di jemput untuk copy n paste entry kat sini. Sangat alu2kan..Moga dpt kebaikan bersama. Mintak jasa baik untuk sertakan link aku gak.hehe

2.Aku mintak maaf jika ada kekhilafan dlm penulisan ak. Aku just cuba belajar2 memberi je..

3.Sebarang perbincangan lanjut boleg email kepada aku zulgeologist@gmail.com. Takupun add je tanya melalui facebook aku je.


Blog aku ni ossem ke tak ossem??

Monday, November 9, 2009

Siaran tergendala..


Alamak2 siaran tergendala.. sori sahabat2.. aku akan balas komen2 korang lepas aku exam sok. Nntkan aku jawab sume komen sahabat2 sume esok ek.. sok aku exam.. Aku exam subjek yang membuatkan aku menjerit di kala study group tadi..huhu. Subjek majoring aku kat geology. Aku amik geologi kejuruteraan. Sok paper Mekanik tanah n fizikokimia lempung.. Doakan aku boleh jawab ngan elok paper yang susah ni esok. huhu..

sekian...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share link korang