PENGUMUMAN!!!

1. Pembaca di jemput untuk copy n paste entry kat sini. Sangat alu2kan..Moga dpt kebaikan bersama. Mintak jasa baik untuk sertakan link aku gak.hehe

2.Aku mintak maaf jika ada kekhilafan dlm penulisan ak. Aku just cuba belajar2 memberi je..

3.Sebarang perbincangan lanjut boleg email kepada aku zulgeologist@gmail.com. Takupun add je tanya melalui facebook aku je.


Blog aku ni ossem ke tak ossem??

Tuesday, January 12, 2010

hari ini dalam sejarah

Hari ni hari yang mengecewakan..aduyai..buat pertama kali dalam sem ni aku terponteng kelas. Bangun tido tadi memang ngantuk giler. Balik je dari surau tanpa segan silu aku terus menuju ke perbaringan. Memang tak sabar2 sejak dari surau lagi.haha. aku dah set jam pukul 7.30. Entah pehal la aku tak sedar sampai la pukul 8.05. Tu pun Fad yang datang kejut. Akibat terlebih dari pukul 8 aku pun tersambung tido lagi..uish teruk2.. Dah ponteng kelas buat pertama kalinye di semester terakhir ni..waaaa.... habis rekod bersih aku..huhu..


Takpe la. kena insaf lepas ni. lepas subuh jangan tido balik. Memang risiko tinggi untuk ponteng kelas.huhu.. Kepada sahabat2 jangan la ponteng kelas ek. memang kekadang kita tak dapat pape dari kuliah tu. tapi keberkatan tu tetap ada. patut la subjek U3 aku sem lepas dapat C+. jarang pergi kelas. Padahal exam final leh je buat.huhu..insaf2...

sekian..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share link korang