PENGUMUMAN!!!

1. Pembaca di jemput untuk copy n paste entry kat sini. Sangat alu2kan..Moga dpt kebaikan bersama. Mintak jasa baik untuk sertakan link aku gak.hehe

2.Aku mintak maaf jika ada kekhilafan dlm penulisan ak. Aku just cuba belajar2 memberi je..

3.Sebarang perbincangan lanjut boleg email kepada aku zulgeologist@gmail.com. Takupun add je tanya melalui facebook aku je.


Blog aku ni ossem ke tak ossem??

Monday, January 25, 2010

Selamat Berjuang Sahabatku

Time aku tulis entri ni aku ada kat depan DAM menanti bermula penamaan caln FST. Hari ni terlerai la teka teki siapa yang akan menjadi calon gabungan mahasiswa. Perancangan flow yang amat menarik dari pihak Jentera GMUKM hari ni aku rase amat2 menarik dan mendapat sambutan yang HEBAT dari kalangan MAHASISWA yang sudah mula sedar. Berkumpul di hadapan KTHO dan berarak dihadapan perarakan aspirasi yang aku rasa hanya separuh dari bilangan kami membangkitkan semangat semua pejuang di UKM ni. Sepanjang perjalanan aku rasa pihak GMUKM mendapat sambutan yang amat baik terutama dihadapan FSSK yang melambai legasi GMUKM yang serba UNGU.

Bila sampai kat PUSANIKA kami terus berbalas sorak dan ternyata suara aspirasi tenggelam dek kerana suara2 semnagat pejuang mahasiswa UKM ni. Macam2 sorakan yang kedengaran dan yang paling aku rasa terkesan adalah apabila terdapat kuda yang menjadi simbolik kepada calon2 aspirasi yang hanya menjadi tunggangan pihak HEP semata2.

Kehangatan terhenti seketika dan kami menyanyikan lagu PRO MAHASISWA yang membuatakan orang ramai turut sama terdiam mendengar suara2 semangat mahasiswa UKM. Lepas tu Muhammad seorang insan yang aku kagumi mengambil tempat dan membaca doa. Doa yang dibacanya sangat2 menyentuh perasaan aku. Menitis air mata aku apabila doa2 yang mengharapkan BANTUAN HANYA DARI ALLAH swt. aku mengharapkan seluruh2 jiwa2 pejuang yang berjuang di atas landasan agama ni tersentuh dan mengikhlaskan niat semata2 kerananya.

Agenda seterusnya adalah keberangkatan pergi calon2 fakulti ke fakulti masing2. semua panglima2 fakulti tu aku salam. Mengharapkan kejayaan diorang di lapangan masing2. Untuk fakulti aku sendiri aku salam dan memberi pelukan semangat kepada sahabat2 aku yang akan berjuang sehingga aku menangis sekali lagi. Aku tak tau la kenapa senang sangat air mata aku mengalir hari ni. Aku mengharapkan airmata ni akan mengalir lagi ketika KEMENANGAN GMUKM khamis ni.

Aku mendoakan kejayaan sahabat2 aku dan yang penting ikhlaskan diri untuk berjuang dijalan yang susah ini. Segala susah payah kita selama ni moga2 ALLAH swt akan melihat sebagai amalan yang akan dijadikan bukti dihadapannya kelak..semoga sahabat2 berjaya di medan masing2..

SELAMAT BERJUANG SAHABATAKU...

p/s : Sori kalau entri kali ni agak skema..
Gambar takde. tak bawak kabel.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share link korang