PENGUMUMAN!!!

1. Pembaca di jemput untuk copy n paste entry kat sini. Sangat alu2kan..Moga dpt kebaikan bersama. Mintak jasa baik untuk sertakan link aku gak.hehe

2.Aku mintak maaf jika ada kekhilafan dlm penulisan ak. Aku just cuba belajar2 memberi je..

3.Sebarang perbincangan lanjut boleg email kepada aku zulgeologist@gmail.com. Takupun add je tanya melalui facebook aku je.


Blog aku ni ossem ke tak ossem??

Saturday, January 16, 2010

Support sahabat2ku..

Pos ni aku dah lame nk poskan.. kira berhutang dengan tuan punya barangan..huhu.. dah dekat seminggu kut aku tangguhkan nak pos entri ni. sori la ek tuan barang.hehe..ni aku nak promosi sikit barangan yang boleh didapati kat PMFST. Bersama kita menyokong barangan Islam.

Sedap siot mizo yang tin ni..huhu


Suntop pun MATOP

kalau nak penerangan lanjut boleh bukak blog : http://sifaqihhumaira.blogspot.com/

Yang ni pulak barangan sahabat kolej aku. Memang menarik untuk beli. tapi aku yang dah ada tafsir ni macam tak beli kut. Ni pun tak habis lagi..huhu

Menarik isi dalam

Luar pun smart!!

Kelebihan :

  1. Merangkumi 30 juzuk Al-Quran dengan 616 mukasurat.
  2. Kulit tebal dengan pilihan 5 warna (Hijau, Biru, Merah, Merah Jambu & Ungu) SEKIRANNYA ADA STOK
  3. Berat hanya 1.3 kg.
  4. Saiz A4.
  5. mukasuratnya sama dengan Al-Quran Mushaf Uthmani yang kita gunakan di Malaysia.
Maklumat lanjut masuk blog ni : http://ikramussunnah.blogspot.com/2009/12/promosi-tafsir-al-quran-perkata.html

Bukan barangan ni je yang perlu anda sokong. Banyak lagi..sebagai contoh HPA.memang barangan dia insyaALLAH dijamin keberkatannya. kalau boleh barangan yang kita gunakan seharian terutama makanan dan minuman bebas dari unsur2 keharaman yang nyata mahupun bertapis.huhu.. Banyak sangat kes sekarang ni kita tak berapa menitik beratkan kepentingan barangan halal dalam kehidupan. So bersama menyokong barangan Islam.

wallahualam..

5 comments:

Noor Aisyah binti Zainuddin said...

Assalamualaikum...
Syukran Zul,sape2 yg rasa nak merasa minuman islam meh datng PMFST.."Belilah brgan islam"

Zulgeologist said...

takdehal..bayar je komisen.hehe

tasneem said...

ape daa tunjuk yg da habis... hehehe...
promot moneh jgn tak promot. dari nogoghi tuh... huhu~

Zulgeologist said...

yeah!! moneh bermaksud manis..

ilyas said...

salam zul...peh pemurah ny ko...heheheh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share link korang