PENGUMUMAN!!!

1. Pembaca di jemput untuk copy n paste entry kat sini. Sangat alu2kan..Moga dpt kebaikan bersama. Mintak jasa baik untuk sertakan link aku gak.hehe

2.Aku mintak maaf jika ada kekhilafan dlm penulisan ak. Aku just cuba belajar2 memberi je..

3.Sebarang perbincangan lanjut boleg email kepada aku zulgeologist@gmail.com. Takupun add je tanya melalui facebook aku je.


Blog aku ni ossem ke tak ossem??

Monday, October 12, 2009

construction on progress!!!

Pertamanye..NAk mohon maaf kpd sahabat2 sbb tak update blog ni selame 3 ari.. Ni sbb ade keje sikit n balik umah yong aku.die wat open house semalam. Ni aku baru je sampai ukm ni. Sebenarnye aku tak tau ape yg aku nak post kan kali ni. Tapi aku cuba gak cari ilham..jap ek..ngah cari ni..hehe





hmm..semalam aku dengar 1 pengisian. Dlm pengisian tu die ade petik kisah dlm buku ape ek..tajuk die "cinta di rumah hasan al banna" kut.aku pun tak bepe ingat. Lebih kurg tu la tajuk die.. Dalam buku tu ade ckp tntg kisah hasan al banna ni yg sibuk ngan jemaah ikwanul muslimin yg time tu dah berkembang maju pegi melawat anak pompuan die kat umah anak pompuan die tu.. Dalam pertemuan tu hasan al banna ni ckp kat anak pompuan die yang sesungguhnye die sedang membina istana(ke mahligai ek? tak bape psti)di syurga.

ok.dari kate2 kat atas ni ape yang sahabat2 paham?? ape yg d terangkan kat aku n yg aku paham. Dari ape yg d katekan.kte kena yakin bahawa andai kite wat kerja2 yg memperjuangkan islam ni bererti kite sedang membina istana di syurga. Yakin lah wahai sahabat2.selagi kite membantu agama ALLAH pasti akn ade balasan untuk kite. yg penting kite kene ikhlasakn niat dlm memperjuangkan agama yg SYUMUL ni. YAkin la dengan jalan yg kite pilih ni. semoga kte terus thabat dlm perjuangan.semoga kte terus istiqamah nak bawa islam kat muka bumi ni. semoga ALLAH menempatkan kte di SYURGA yg di idamkan oleh sume muslim. Semoga kite berpeluang menjengah istana yang kite sedang bina ni. BAngkit la sahabat2 ku..ingat la kite la tentera2 ALLAH!!!

wallahualam...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share link korang