PENGUMUMAN!!!

1. Pembaca di jemput untuk copy n paste entry kat sini. Sangat alu2kan..Moga dpt kebaikan bersama. Mintak jasa baik untuk sertakan link aku gak.hehe

2.Aku mintak maaf jika ada kekhilafan dlm penulisan ak. Aku just cuba belajar2 memberi je..

3.Sebarang perbincangan lanjut boleg email kepada aku zulgeologist@gmail.com. Takupun add je tanya melalui facebook aku je.


Blog aku ni ossem ke tak ossem??

Friday, October 2, 2009

TERBAEK!!!




video kat atas ni la journey kotorg geng semekak batch aku.mmg best giler..walupun penat gak la..ak sbg pengarah mmg tak sangka dpt respon yg teramat baik dari kawan2 sume..best giler tgk kite dpt kumpul ramai cam ari tu..ni la sahabat2 aku yg ade ari tu :

1.aku
2.syed
3.kar
4.raf
5.au
6.wan bakar
7.sab
8.fik
9.amin
10.bogon
11.kamil
12.epit
13.li
14.achoi
15.ai
16.hazim
17.naim bonnet
18.syazmir
19.umaq
20.aiman
21.manap
22.opie
23.zahir
24.anas
25.anip
26.ewan
27.syuk
28.hizam@cap
29.arul
30.am
31.baeh
32.zaril
33.sudin
34.oney
35.syahir
36.ayie
37.fashah
38.adam

ni pulak dayang2.senanye tugas hidang
air n amik gambar kami.hehe
1.ashu
2.eton
3.che nad
4.anis syeda
5.atikah mail
6.ayu


tahniah untuk name2 kat atas.yang takde name lg tu.taun depan usaha lebih sikit ek??hehe.tapi bukan aku lah pengarahnye.bg peluang kat org len lak menimba peluang.kire aku ex-oficio je la.huhu.dak2 SEMEKAK.jumpa lg taun depan.caya la korg!!
igt.cikgu2 kite adalah pendidik kite.jgn lupa diorg.byk ilmu diorg bg kat kite..sekian..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share link korang