PENGUMUMAN!!!

1. Pembaca di jemput untuk copy n paste entry kat sini. Sangat alu2kan..Moga dpt kebaikan bersama. Mintak jasa baik untuk sertakan link aku gak.hehe

2.Aku mintak maaf jika ada kekhilafan dlm penulisan ak. Aku just cuba belajar2 memberi je..

3.Sebarang perbincangan lanjut boleg email kepada aku zulgeologist@gmail.com. Takupun add je tanya melalui facebook aku je.


Blog aku ni ossem ke tak ossem??

Monday, October 26, 2009

tugas untuk anda!!!!

ESOK STAT EXAM!!! waaaa....

ayat atas ni takde kaitan pun ngan pe yg aku nak tulis.huhu. Setelah hampir dua bulan aku berblog. mcm2 respon yg aku terima.. tp dalam usaha pembaikan blog ni..aku harap sgt2 sahabat2 yg mengunjung blog ni dpt memberi komen terutamanya kritikan. x kesah la dr segi penampilan mahupun pengisisan blog ni. ade gak aku dpt beberape komen. cthnye untuk masukkan isu2 semasa skang ni. tp aku tak sempat lg masukkan. maaf kpd pengomen tersebut. insyaALLAH akn di masukkan kelak. ade gak yg komen ntuk teruskan cerita tntg IKHTILAT. insyaALLAH akan d usahakan gak. so kat sini aku harap sgt2 KRITIKAN dr sahabat2 dlm usaha pembaikan blog ni.. mungkin gak ade pendapat aku yg x dpersetujui oleh pembaca sekalian. so aku dengan ini melantik anda semua menjadi PENGKRITIK bebas bg blog aku yg ntah pape ni.. so ape lg pengkritik sekalian??? jalan kan tugas anda...huhu

wallahualam...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share link korang