PENGUMUMAN!!!

1. Pembaca di jemput untuk copy n paste entry kat sini. Sangat alu2kan..Moga dpt kebaikan bersama. Mintak jasa baik untuk sertakan link aku gak.hehe

2.Aku mintak maaf jika ada kekhilafan dlm penulisan ak. Aku just cuba belajar2 memberi je..

3.Sebarang perbincangan lanjut boleg email kepada aku zulgeologist@gmail.com. Takupun add je tanya melalui facebook aku je.


Blog aku ni ossem ke tak ossem??

Thursday, October 29, 2009

solusi

TIADA LAGI ISTILAH KERAJAAN PERPADUAN...

dah2 la media UMNO duk menggembar gembur kan benda ni..setelah aku baca dan analisis.sebenarnye kerajaan perpaduan ni just nk d adakan perbincangan je..ternyata perbincangan zaman Pak Lah dulu xde kate sepakat. so time najib ni dah takde isu tu pun senanye..

Hasil dr meeting khas PAS semalam :

1.PAS akan mengadakan satu seminar khas bagi membincangkan halatuju parti itu bagi menggantikann muktamar khas yang dicadangkan oleh Mursyidul Amnya. pada 7 Disember ini di Dewan Datuk Fadzil Noor, Markas Tarbiyah PAS Pusat, Taman Melewar, Kuala Lumpur.

2.Lembaga Disiplin PAS yang dipimpin oleh Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man menyiasat semua dakwaan terhadap PAS Selangor.

3.Isu Kerajaan Perpaduan ditutup sepenuhnya dan tidak akan berbangkit lagi.

Alhamdullah..ALLAH swt buka jalan penyelesaian yg terbaik ntuk jemaah tertua d Malaysia ni. Dari hasil meeting ni menunjukkan bahawa betapa rasionalnye pimpinan PAS dlm megambil pandangan TGNA dan pimpinan yg len.. Diorg x melatah awal..sume duk berbincang elok2..TERBAEK LA PAS!!!! TAKBIR!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share link korang