PENGUMUMAN!!!

1. Pembaca di jemput untuk copy n paste entry kat sini. Sangat alu2kan..Moga dpt kebaikan bersama. Mintak jasa baik untuk sertakan link aku gak.hehe

2.Aku mintak maaf jika ada kekhilafan dlm penulisan ak. Aku just cuba belajar2 memberi je..

3.Sebarang perbincangan lanjut boleg email kepada aku zulgeologist@gmail.com. Takupun add je tanya melalui facebook aku je.


Blog aku ni ossem ke tak ossem??

Thursday, October 29, 2009

seks di masjid

sumber : http://www.hmetro.com.my/




PUTRAJAYA: Adegan ‘pelukan ghairah’ pasangan muda di depan Masjid Putra di sini, semakin menjijikkan sehingga pihak berkuasa terpaksa mengeluarkan lebih 180 surat hadir untuk soal siasat dalam tempoh sebulan terhadap pasangan kekasih kemaruk seks yang melakukan perbuatan tidak senonoh di lokasi terbabit.

Lokasi hangat yang hanya kira-kira 200 meter dari masjid berkenaan yang dikenali sebagai ‘dataran romantik’ itu semakin meriah dengan kegiatan berpelukan dan bercium secara terbuka pasangan kekasih terutama selepas solat Maghrib, setiap hari.

Bukan itu saja, adegan memberahikan sehingga terlupa azan Maghrib dan Isyak dilaungkan itu seolah-olah mengasyikkan pasangan terbabit untuk terus memainkan peranan bagi memuaskan nafsu masing-masing di depan khalayak, termasuk kanak-kanak yang mengunjungi kawasan itu.

Malah, bagi pasangan kekasih yang sudah ‘khayal’, mereka tidak segan silu beralih angin bagi meneruskan adegan seks sama ada di dalam kereta atau bergerak ke flet yang disewa pasangan bagi mengelak ditahan pihak berkuasa.


adui... ape nak jadi la ngan remaja ISLAM kat malaysia ni..x kire tempat..kat masjid pun jadi. hmm..ni layang mengundang bala dr ALLAH swt. kite yg baca ni jgn igt kite ni bagus sgt. amik iktibar.semoga ALLAH tetap memberi petunjuk dan hidayahnye kpd kite..amin..

wallahualam..


9 comments:

deqsu said...

astaghfirullahalazim....ape la nk jadi ank2 muda zaman skrg ni..dah tgr pun xamik ksh...so, hanya dgn doa yg mmpu kita buat skng & kita pun sama2 muhasabah diri blk..=)

lelaki prihatin said...

jom, kita cegah dalam ukm dulu, ada bran??? kt ukm ni bnyk juga yg beraksi, tambahan sekarg ni musim exam, ramai yang ambil kesempatan... kita round satu ukm.. kita mulakan ditempat kita dulu.. dah geram dah tngk ni....

~b0rN aS a SlaVe~ said...

emm.. stuju ngan lelaki prihatin..
kalu dlu kat skolah ad gak laa nmpk usaha cmtu..kat matrik pon ad lg, wlu x brape nampak.. tp kt ukm ni, xde lg la nmpk.. yg bnyk, "tukang saman"...dah tu, saman x kne tmpat plak 2....mmmmmm

saiful mohamed said...

depan masjid pun jadi.apalagi klu jauh dr masjid.
ermmm...

Zulgeologist said...

deqsu : tu la..kte pun salah..x sebarkan dakwah sec menyeluruh..

lelaki prihatin : ok gak tu..kte wat ats stand pe ek?ade idea??

szi : tu la.saman duni je d kire. xnak kire saman akhirat..ntah le..hmm

saypol : tu la.. x kire lg kat tasik cempaka ke..kat tandas fakulti ke.huhu

ntuk sume : kte muhasabah balik. kte marah ngan diorg..tp pe yg kte wat ntuk bg kesedaran kt diorg ni?? diorg jd camni salah kte gak..x dekat ngan golongan camni ntuk menyeru kpd ALLAH..aku pun bukan baik..tp sesame kte memperbaiki diri dan menyeru ke arah kebaikan..amacam?? ade beran???huhu

mieza_ija said...

astaghfirullahalazim...sekarang kat mana-mana pon leh jadi...macam dah kembali ke zaman jahiliah lak...mmm..

Zulgeologist said...

mmm..tu la..ni la namenye zaman kerosakan umat..

Ahmad Syafiq said...

Welcome to the world of 'akhir zaman'. Banyak cabaran dan dugaan bagi umat Islam sekalian.

Zulgeologist said...

yeah!!! lets rock with 'dakwah' in this world!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share link korang